Vila

Idag har jag vilat mig lite.....

Efter den tuffa resan hade så mycket att göra, så det känns verkligen skönt att vila mig från allt.



Min pappa har gjort ett prov idag vilket var han allvarig och pluggade jätte mycket.
Jag vet inte riktigt vad det var för nåt, men det verkade gå bra iallafall, trots att det brukar vara bara några procent av deltagare får godkänd...... Vi får se imorgon när kollar svar på internet.



Det ska blir måndag ju snart.....


Jag tycker inte om måndagar. Framför allt brukar barnen vara trötta och de har olika tempo med sina tankar och beteender, så vi måste ha tålamod extra mycket mot barnen....


Jag kommer uppdatera några bilder till från Guam resan snart!!


Kram

Mari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0