Sushi

Idag har jag vilat mig igen efter jobbig arbetsdag....


Och jag , min mamma och pappa gick och åt sushi idag :)

hmmm...va gott!!

Det var ju länge sedan vi åt sushi ute.


Då kände jag mig lite orolig över mina föräldrar.
De äe ganska gammal nu och deras samtal kan ibland vara omachande...
alltså, de kan inte komunicera lika bra som förut....

Det är ingen allvarig, och jag bara skrattar.

Även de skrattar när det händer så.

Så jag bara undrar om detta är på grund av åldern.



Nä, Jag behöver ju inte vara orolig över dem.

Im still young!!



Imorgon ska jag besöka en familj.

Jo, Kaoris hem.


Kaori är en utbytesstudent hos min värdfamilj i Skellefteå, fast hon var förra mig.

Hon är nog 6 år äldre än mig och bor samma stad Yokohama som jag :)

Vi fick träffas äntligen i somras och vi pratade om vår värdfamilj. Så imorgon ska jag ta massor bilder med mig och visa henne ;)

Hon har en son så det ska bli roligt att få leka med honom ;)


Kramkram


Mari


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Mari :D Jag hade tappat bort din bloggadress så jag är så glad att jag till slut hittade den! :) Jag undrar om jag kan få din hemadress? (så jag kan skicka dej ett julkort) Ha de bra! Kram

2010-11-28 @ 21:32:48
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Mari

Hej Johanna!!

Tack att du hittade mig igen ;)

Javisst!Jag precis skrev ett julkort för dig också och kom på att du har ju nytt adress!! Du kan också skriva ditt nya hemadress till min mail :)jag ska skicka email till dig!!Kramkram

2010-11-30 @ 16:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0