Oh my babies

Hejhej


Idag har jag jobbat hela dagen med barnen som vanligt.

Det var en jätterolig fast samtidigt jättetuff dag!!


En pojke som är ett år och tre månader vaknade och började gråta plötsligt när alla sov, så jag var "Näe, gråt inte...... Tänk alla barnen kommer vakna och gråta....." 


Så jag höll honom och skaka så att han kan somna om.

Jo, han somnade om.

MEN


Han börjar gråta igen när jag lämnar honom i hans säng.......

Åhhh, vad ska jag göra?? Han är ju lagom tung.


Så jag var tvungen hålla honom och fortsätta skaka honom....haha

Sen kom jag på att "Ja, Jag kan ju lägga mig med honom i min mage och skaka så att jag inte känner lika tung!!"


Yes, det gick!! Han fortsatt sova och han var såååå gullig..... Jag märkte att han saknar värme hos människor.

Det är därför han vill vara i min famn.



Jag är så lätt att bli glad när de behöver mig och känner bekväm med mig!!



Detta är verkligen ett stort jobb och viktigt jobb i världen!!


Kramkram


Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0