Ny start

         

Idag har jag bestämt mig att jag ska starta om denna bloggen.

Jag bor ju i Japan just nu och bloggen heter "Mitt liv i Sverige".
Men men jag kom till att jag vill fortsätta skriva lite iallafall på svenska även häri Japan.

Så jag ska försöka skriva ett ord eller lite mer varjedag, om det går....haha


------------------------------------------------------------------------------


idag åkte jag skolan där jag hamnar bara en gång i vecka nu för tiden.
Vi hade seminarium som vanligt och det var mycket och intressant.

När jag hade ätit lunch och kom ut från byggnaden blev jag så himla glad!!

Solen sken och det var så fantastiskt lagomvarmt eller lagomkyligt.

 Då kom jag på helt plötsligt och naturligt att jag vill ta en promenad med Maria som vi brukade göra i Slottskogen när jag bodde i Göteborg.


 Nej, Jag är ju INTE i Sverige...... Dum jag var. 


Det var en konstig upplevelse och konstig känsla.


Då saknade jag Maria jättemycket..... Hon är en viktig vän för mig så klart fortfarande.


Sedan åkte jag till te lektion som vanligt och pratade mycket med andra och lärare.
Känns väldigt bra nu när jag har lärt mig en del av te grejer :)  Till och med är det ju gott med te ;)



Kram kram Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0