Mycket

Åhhhh


Jag har haft så mycket under 3 dagar!!

Jag var hos Kaori isöndags!! Hon och hennes man var så lugna och deras son var så söt!!

Jag och Kaori pratade mycket om "Vår gemensam famlij" i Sverige ;)
Vi visade massor bilder från vår utbytesstudent tid och det kändes jättekonstigt!!


Vi hade inte träffat innan sommras, men det kändes som att vi hade känt varandra länge....
Det var jätteroligt att prata med henne iallafall.

Hon berättade mycket om Johanna när hon var lika gammal som Rasmus när jag var där som utbytesstudent...hehe
Och hon sa att Johanna har blivit så vuxen och det var svårt att fatta att Johanna även har blivit mamma!!

Haha!! Säg nåt åt Kaori, Johanna om du vill ;) hehe!!

Jag sa att Johanna skriver blogg så hon såg den och hon sa att hon kommer se den varje dag:)
 
Och jag märkte att Kaori har börjat facebook och Jenny skrev lite till henne!!

Ska blir spännnade att vi alla kan komunicera varandra !!
Fast jag själv kan inte så mycket facebook än.... Jag får se...




Imorgon ska bli jobb som vanligt. Jag hoppas barnen mår bra så jag behöver inte vara helt slut...



kram kram

Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0