Kompis

Idag blev det roligt på jobbet :)

Min kompis som jag gick samma högstadiet med kom och hälsade på mitt jobb.
Eftersom det var hon som presenterade mig till min Chef.

Det var bara ett år vi gick samma klass när vi var 7an, fast vi håller kontakt varandra och ibland träffas vi och äter middag tillsammans :) Hon är så skön kompis för mig ;)

När vi slutade på jobbet cycklade vi till restrang och stannade typ....5 timmar....heheh


Vi hade så mycket att prata om och det var så roligt att få prata med henne, så tiden gick så snabbt!!
Trots att jag fortfarande var förkyld, ville jag inte säga hejdå till henne, så vi skildes åt kl 22 30, äntligen.


Jag ska åka till skolan imorgon och sen jobbar jag på kvällen.

Det ska bli tufft....


God natt!!


Kramkram


Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0