GUAM


Hej hej!!

Jag har inte kunnat skriva bloggen några dagar nu.
Men mistänk INTE att jag utrtåkade att skriva efter 2dagar :)

Jag egentligen har varit i GUAM!!!!!!!!!!!!!!

Guam tillhör USA, men där var en helt annorlunda paradis ;)

Det var bara 3 nätter vi var i Guam, Jag och min barndomskompis Asami.
Vi badade i havet, åt massa god mat och söta saker som glass och munk.






Och allt mer skrattade vi jämt med männoskor både de ursprunglig folk och Amerikaner ;) De var så roliga och trevliga!! Till och med kunde de flesta prata japanska jättebra. Vi blev verkligen imponerad av!!




Vi köpte massa saker också. handkräm som jag önskade köpa innan och plånboken som Jag måste skaffa ny.

        


Jag var så nöjd med allt med den resan.
Det är verkligen min sak att kolla upp information om resmål och planera resa :)

Nu är jag laddat upp så hoppas jag orkar resten av detta året som troligen kommer bli stressigt!!


Ha en trevlig onsdag ;)


Kram kram

Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0