Förkyld

Hej hej.


Nu är jag verkligen förkyld.....

Ja, det var jag som åkte till Guam precis när jag började känna att jag var förkyld...
Ingen vill missa sådan rolig grej som resa, eller hur??

Nja, jag ångar ju inte.


Det finns massor saker framför mig t.ex. uppsats, Engelska och två jobb.......


hmmmmm....

Vad kan jag börja med?

Idag tänkte jag göra saker som behövs utföra, men när jag tagit förkylningsmedicin somnade jag direkt och sov 3 timmar mit på dagen....ojoj...



Sen, började jag städa mitt rum och det känns bra nu :)


Jag blev riktigt arg på min bror som bor forfarande hemma trots att han är över 30.
Saknen som gör mig arg när det gäller min bror är att han beter sig så otacksam för föräldrar.

Tack och lov att mina föräldrar lever och de är friska, och plus att de kunde tog hand om oss alla tre barn så väl med familjekonomi, har jag tänkt senaste 5 år. Jag förstår att man inte fattar sådana saker när man är ung, men han är ju vuxen.

Jag vet att han själv mår inte bra med sitt sådant beteende, men då måste han försöka ändra sig på nåot sett, eller hur??


Jag och min syster är trötta på honom så jag brukar inte prata med honom. så synd.



Nu ska jag skriva min uppsats. Det är min tur att redovisa lite om min upsats nästa vecka på seminarium.



Trevlig helg!!


Kram

Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0