Barnen




Idag blev jag helt slut......

Jag jobbar ju som barnskötare nu för tiden fram till Mars och vi tar hand om 4 barn.

Idag grät och skrek dem 4 på en och samma gång......Fy....


De är ju så söta, men när de skriker alla 4 samtidigt, har jag ingen lust att hålla mig lugnt, faktiskt.


Men jag försökte iallafall att ta det lugnt och lugna sig barnen.


Det är verkligen ett stort jobb att ta hand om barn. De är ju riktig människa trots att de inte kan komunisera så bra än.
Himla mycket jag lär mig nu, tack och lov.

Känns bättre senare kanske, när jag själv blir en ""mamma" för en lite människa.





Imorgon blir det GUAM!!!!!Hyahoooo!!

Första gånger till GUAM!!

Ska äta massor god mat och njuta av, bara!!


Trevlig helg!!

Kramkram

Mari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0