Super busy!!!!

Jag är så trött att jag har så mycket att göra....

2 Jobb, Uppsatsen, Engelskaprov, te och massa små saker....


Inga av dem jag "fick" av andra, utan det är jag som bestämde göra dem ....Men ändå känns det som att jag är "tvungen" att göra dem...



hmmmm...... Jag ville göra så mycket saker så möjligt, så nu kom lite dålig konsekvens kanske...

Tack och lov att jag inte får någon Influensa eller magsjuk som är på väg att sprida hela Japan.

Men tyvärr jag har fortfarande problem med min tand som har lagat förut... Det gör ont...

Men tandlärare hittar ingen exakt....

Dessutom har jag problem med näsa..... Jag har ju pollen och lite mer allergi. Och det verkar som att iår kommer pollen redan nu och det kommer fortsättas framtill Maj...

Allt så,,,,,,, Måste jag äta medicin över 6 månader???

Fyyyyyyy.

Mina pengar går också till läkare och mediciner, förstås...

INGEN ROLIGT!!

Nu måste jag gå och skriva uppsatsen.....

 

Imorgon ska jag jobba heladagen på båda ställen...

 

 

Natti natti.

Kram

 

Mari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0