Julfest

Ojojoj...vad lat jag har varit......

hehe


Nej. Jag faktiskt har varit super stressig. Speciellt med Uppsatsen... Den är fortfarande på väg ändå...



Menmen

Idag var det en viktig dag för mig. För 4 månader sedan har jag väntat idag och det finns ingen ursäkt till att ställa om detta till nån annan dag än idag!!


Jo, Julfest med mina fina vänner.
George, Nori, Yuki, Asari, Tomoe, Simon och jag ;)

Vi är hur roliga som helst tillsammans!!!!
George har varit som min lärare för 2 år sedan på universitetet men han är nu mer än en lärare för mig.
Han är fantastiskt fin människa och han ger mig så mycket energi när han försöker förverkriga sin dröm.

Och hans fru, Nori, hon är som min mamma men också som min kompis. De är jättefina ihop.


Tiden gick så fort... Jo det är det för att vi hade jätteskoj!!

Vi åt middag, tårta, fina frukter och lekte tillsammans.


Som ni vet, vi Japaner brukar EJ leka om man är vuxen.

Det har jag tänkt på länge att det är tråkigt.

Tack och lov vi har George som är Kanadiansk, fick jag våga prova en sak som jag har upplevt med Johanna och hennes kompisar i Skellefte för 2 år sedan ;)

Jo, sån lek som man tävla mot varandra på olika frågor och samtidigt gissa t.ex. vem suger fortare osv....


Jag hittade på olika variation och alla tyckte att det var jätteroligt!!

Helt fantastisk dag idag blev!!

Egentligen har jag tackat nej många ervjudander från olika vänner här om veckan på grund av min uppsats,
Men den festen kunde jag inte missa!!

Nu ska jag sova.

Imorgon blir det en liten födelsedagkalas för vår barn som blir 3 år hos dagmamma :)
Ska blir spännande hur barnet reagera för allt vi gör;)


Kram kram


Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0