sjuk....kanske influensa!?

Ojojojojjjj

Det var jättelänge sen när jag skrev den här sist...

Det händer så mycket saker så jag hann inte att skriva....


Jag hade höstlov och åkte till Skellefte.
Det var ju trevligt att få träffa alla som vanligt :)
Den här gången var bara några dagar så det känns stressigt, men jag var så glad.


Min datorn funkade inte redan när jag skulle lämna Göteborg, Valter försökte hjälpa mig fast det var konstigt så det inte gick heller.

Nu är det ok, än så länge. Jag förstår inte riktigt vad var det för fel på min datorn....


När jag kom hem till Göteborg hade jag så mycket både på privat och skolarbete.
Jag sprang hela vecka och nu är det helgen jag längtade så frukutansvart.
MEN

Jag är sjuk.......................Hur jobbigt som helst!!!!!


Jag vill absolut inte missa skolan. Vi ska ha ju redovisning snart!!!



Ska ta det lugnt så hoppas det går över snart...



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0