Home Alone

Nu är jag hemma helt ensam 2 veckor...eftersom Inga har åkt till Afrika.......

Visst har jag varit många gånger ensam hemma, fast det är faktiskt första gången så länge jag ska vara ensam.

Nu förstår jag verkligen att Inga betyder jättemycket för mig. Hon är ju min familj.

På ett sätt kan jag tänka mig att det är skönt att vara helt ensam ibland, kanske ett par dag.

Två veckor är ju...... hmmm...
Vem ska kunna hjälpa mig när jag behöver hjälp med språket med olika läxor?
Vem ska jag bjuda kakor till som jag brukar baka för mycket?
Vem ska se Andra Aveny 2gånger på tisdag med mig?


Nää

Nu ska jag sluta gnälla....hmmm



Jag är ju egentligen ensam här i Sverige. i princip.

Jag undrade varför folk frågar mig om jag är ledsen eller om jag saknar Japan.
Nu förstår jag lite.... Alla tänker ju naturligtvis att jag är ensam här, visst är det.

Det är ju sant.

Det är ganska otroligt att jag lever ensam.


Hur har jag kunnat vara här tills idag då?


Jo då,
jag har ju massa goda kontakter som bryr sig om mig.


Tack för det.




Det är måndag.

Och jag ringer vårdcentralen på morgon.


nu måste jag koncentrera på sista tema.

Det är så stor fråga. Dödshjälp.


Ha en bra måndag :)


Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0