Trött

Åhhhhh...........Äntligen hemma.




Nu åt jag middag som heter Pasta genovese a la Mari.
Hmmmmm...Vad gott det var!!



Idag har jag redovisat på Svenska...................

Ja, det gick ganska bra. men jag var så osäker innan började.

På Engelska lektion, skulle jag också redovisa idag, fast tiden gick ut och jag kommer att göra nästa torsdag.

Jag var så ary på några eleverna eftersom de bryr sig inte om dem andra när de bara lyssnar.
Alla är ju nervösa och vill att andra ska lyssna utan att prata med nån.

Oartigt de var!!!!!!

Jag tycker ofta att det finns massa själviska människor överallt i hela världen.
Det spelar ingen roll vilket land kommer ifrån.

jaa. I kväll ska jag vila lite, annars orkar jag ingen mer.........

Jag fick träningsvark idag från igår.

Ha en mysig kväll!!


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0