Slut..............

Idag hade jag varit jättejobbig.
Idag var sämst dag som jag hade sedan jag kom tillbaka till Sverige i höstas.

Jag vet att det går inte att ändra.
Jag vet att det inte är helt fel heller.

Jag kanske kämpade för mycket, aldeles för mycket.
Jag tryckte ner känslor så hård, så att jag inte ska jämföra med de andra och känna mig slut.

Men det gick inte fortsätta just idag.
Jag blev så slut.

Vet inte hur ska jag göra nu.
Det finns ingen kraft kvar just nu. all vatten i min kropp är slut.

Men ändå måste jag orka leva imorrn.
Detta är ju jag, inte någon annan, jag som valde.

Människan är svaga, känsliga och ensamma.

Jag vet att det händer aldrigt att det inte slutar regna.
Jag vet att det händer aldrigt att det inte kommer imorgon.

Jag vet att efter lidande kommer lycka.
Lyckan kan inte hållas länge, tyvärr.

Så är det livet.

Ändå man lever. (Man får leva.)



Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0