Religioner

I dag hade vi bara förre middag på skolan.
vi var på Studiebesök idag också.................

hmmmm...............

Det var svårt att förstå henne som berättade.

Varje gång när jag kommer veta någon innehåll på olika religioner kommer jag att bli ännu mer icke-religös.
Eller agnostiker. ( tror ingen gud.)

Näe, ska inte disktera om religion....

Efter studiebesök, åkte jag andra håll inte till hem utan till skolan.
Jag skulle vara med ett möt om lunch på skolan.

Vi åt pizza och varje representant från alla klassen diskterade om hur vi ska hjälpa kvinnan som stå i köket.
Det gick ganska bra, tyckte jag.





Förresten, åt jag typisk japansk middag idag.
Katsu, vitkål, rättika, choi sam, miso soppa och ris.

Jag var sugen på Katsu sååå mycket.
Det var gott!!!

Nu ska jag tvätta och se på TV "Andra Aveny".
Sen ska jag FÖRSÖKA att börja läsa boken och häftet..........

Ha det bra!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0