Jympa!!

Idag regnade jätte mycket.....Otroligt mycket!!
Typisk Göteborg...........bbbbbbuuu.....

Vi har gjort studiebesök idag. Vi fick massa infomationer för att kunna jämfara olika religioner.
Det var ganska intressant!

Sen på kvällen har jag varit på Friskis&Svettis och provat Ki Yoga.
Det var ganska enkelt och lugnt, så gick det bra, tycker jag.

Får se om jag ska börja på riktigt..


Ja ja ja....Jag vet att det är bara jag som inte har börjat läsa boken........
Det finns mer än 200 sidor framför mig.........
Oh my God!!!!

Imorrn ska jag vara ett möte efter skolan.
Det blir spännande...............Jag kan inte säga nån ting...hahaaa.


Dagen gick så fort idag också.

God natt!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0