Jag åt, åt och åt



Middag son jag lagade var hur gott som helst!!
Det var kyckling med grönsaker, choi sam, ris och miso soppa!!

idag åt jag många olika saker förutom mat.



Japp!! Första semla i år!!!!!!
Mycket gott det var.
Det var Paul, Ingas pojkvän, som tog med sig igår och jag fick också en!!



Och det är Osiruko från Japan!!
Min kompis på IKEA skickade den typiska japansk Osiruko.
Jag kan inte förklara på bra sätt men det är jätte söt, varmt och gott!
Jag och Inga åt tillsammans.........hmmm....gott!!


Förresten, missade jag ett samtal igår. Det står konstigt nummer  på min mobil.
+882......vidare.....
Jag sökte vilket land har 88 . Japan har det 81, förstås.
Så tänkte jag "kanske Koria någon stans, kanske?"

Men, det stå UNVERSUM (satellit) på internet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad!? Fick jag ett samtal från ET!?????
Jag ville svara på det!!!!!!!!!!!!

Jag fattar fortfarande inte vem som ringde mig igår.......
Jag vill veta det........
Men jag vågar ju inte att ringa upp heller...haha,,,,,,
Hoppas den ringer mig igen!!


Ojoj....nu måste jag börja läsa häftet om Religioner.....
Jag hatar SÖNDAGsKväll.

Ha det bra, alla!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0