Innebandy!!

I dag spelade vi innebandy på frisk vård lektion!!
Det var länge sedan när jag spelade sist.

Det brukar inte så många som kommer och vara med, fast idag kom nästan alla!!
Det var super roligt!!
Tjejer och killar, självklart Mark (lärare)spelade tillsammans och alla kunde njuta oss!!


Under Engelska lektioner, Kina (lärare) var sjuk och borta. Vi fick uppgifter som ska göras två och två.
Jag jobbade med Mehmet (från Turkiet). Och vi pratade mycket om Turkiet!!
Han berättade hur man kan gnälla och sänka pris på olika ställe i turist område och hur farligt där är också!!
Det var jättekul att höra! Han sa till mig att när jag reser Turkiet måste jag följa med honom!!
Då förlårar jag inte så mycket pengar!!

Dagen gick så snabbt idag.

Nu ska jag laga mat!!
hmmm.... Vad ska jag äta,,,,,,

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0