helg

I går blev det mat lagnings dag.
Jag gillar laga mat och det är viktigt att släppa mina tanken när jag lagar.

jag gjorde Börek med feta ost med rokt lax och köttfär med spenat.
Det blev inte så sjock men det småkade jättegott!!
Jag kanske ska ta med mig imorrn till Deryas fest!

Jag lagade också soppa med färsk lax och grädde!!
Den är enkel soppa. Fast hur gott somhelst!!!




I dag försökte jag att baka semlor. Men det gick inte......jag kanske tog varmare mjölk istället för 37 grader lagom varmt mjölk.....svårt det är, verkligen. såå känsligt semlor är.

I går träffade jag Shadi och Elham på spårvagn. Shadi hade mig sig Patrik som är hennes pojke ett och halv år.
Han var så söt!!




Nu måste jag ha stressat för att skriva om en bok på Svenska.......
Jag vete att jag måste ha brottom, men jag fortfarande har ingen lust att göra det......guuuuuud.....

Ha en trevlig söndag!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0