FEST!!

I går hade jag varit på fest i Mölndal.
Jag och Derya åkte Hogirs bil och träffade massa folk där.

Det var så liten värld, verkligen!!

Derya känner igen dem och jag har träffat några av dem i våras!!

De var sååååååååå trevliga och glada!!
Emma och Amandas mamma, Annika, var super snäll och varm!!
jag hann inte prata med deras pappa, men han verkade också glad och snäll!!
Det var jätte kul att vara där och träffade jag nya männniskor också.
Det känns länge sen när jag träffade så många nya människor på en gång.

Vi åt möroter soppa, potatis gratän, sallad och efterätt.

Vi skulle inte äta mat innan åka dit.....men det gjorde vi tre....så vi kunde inte äta så mycket...var synd.

Vi pratade hela tiden med varandra och jag kom att veta att en tjej som är Tysk var också utbytesstudent precis 2003 till 2004 som jag. Och vi har ungefär samma " värdfamilj" , typ 4 barn med 2 pojkar och 2 tjejer och 3 djur och sånt.
Det var trevligt också!! Jag trodde att hon är från Skåne......eftersm hon pratade som skånska!!
Men hon sa att hon gillar inte skånska och hon pratar inte skånska..... haha!!

Amanda ser väldigt lycklig ut och den par verka jätte fin!!!!!!

Dessutom sjöng och dansade vi inom hela huset!! Det var fantastiskt!!!

Jag kom hem kl 00:30........



Idag var en lång dag,,,,,,,TORSDAG, ja....
Jag somnade nästa alla lektioner.........oh my god!!

Idag skulle jag vilja vara i magdans kurs med dem, fast orkade jag inte, så åkte jag direkt hem.

Tack för mysig kväll igår.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0