äntligen

Fredag!!!!!
Yes!!
Jag älskar fredag kväll!!
Fast jag brukar vara hemma på fredagar.
Det är faktiskt skönt att vara hemma på fredagar!!
Då kan man spara energi till lördag och söndag, eller hur?!

Men men, jag ska INTE njuta mig på den helgen. Jo. det finns massa grejer som jag MÅSTE göra.
Det är bra och lyckligt om man tänker positivt. Det finns inte så många människan som kan välja vad man vill och vad finns omkring själv, på grund av många olika anledningar bl. a. krig och samhälliga problem.
Så att jag är väldigt lyckligt för att jag vet vad finns i världen och jag får välja vad jag vill göra.
Utan kunskap och upplevelse kan man inte ha rätt val ibland.
Så att det är viktigt eller viktigaste att ta misstag i livet.

Nu tänker jag super POSITIVT!!

Det är klart roligare att man har positiv känslor, även om man gör samma sak.
Jag är ganska duktig att ha lust att göra olika saker. Men andra sidan är det lätt att känna mig jobbig också.


Det var min Engelska läraren som sa:
"Life is short, What are you afraid of!?"

Visst han har rätt.

Snart är det sport lov!!!!!

Jag kommer säkert baka massa semlor!!!hmmmmmmmmm....gott!!

Ha den trevliga helgen!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0