senaste dagarna

Hejhej!!

Jag hade haft jätteskönt hela sportlovet!!!
Gott, trevligt och roligt!!

Jag kanske ska börja med tårta buffé.



Tyvärr jag inte tog kort på hela tårtarna eftersom jag var så hungrig!!!!

Det var typ 6 olika tårtar och var de så fina!!!
Man får äta dagens soppa, ost, bröd och tårta hur mycket som helst!!
Och te eller kaffe också!! det kostar bara 87kr!!

Jag , Derya, Malin, Emma och Tommy var där inne 4 timmar och åt och åt!!
Jo, självkart pratade vi mycket också!!

sen gick vi ut och tog en lång promenad, fast det var jätte kalt!!!

Emma är så snäll och roligt!!
Hon är som en Japan så jag pratade jätte mycket med henne!!haha!!

dagen efter buffé var Derya hos mig och åt vi SEMLOR!! hmmmmm...Gott!!



Dessutom lagade JAG Lunch och bjöd Derya och Inga!!
Det blev lax Soppa, sallad och Garlick toast!! Gud vad gott det var!!
Vi hade jättetrevligt!!

Sedan igår var jag hos Emma och Tommy och fick lite hjälp med mina läxorna på Svenska!!
Dessutom hjälpte jag också lite Emmas Japanska.
Jag var duktig faktiskt, eftersom jag lagade Japansk middag för dem och för Malin!!
De var jättenöjda och jag blev jätteglad över det!!




Idag van jag en TRISS!! YES!!

Det var julafton när jag såg TRISS första gången.
Sen köper jag ibland och skickade till min kompis till Japan också!!



Titta!! min vinst multipliceras 2 gånger!!
Det blir 50 kr jag van!!

Idag åkte Inga till Örebro igen så är jag hemma hela helgen.
Jag kanske ska laga och baka ännu mer....?!

Får se!!

Jag ska snart skriva några recepter på maten och kakor för dig Johanna!!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0