På Bio

Vilket härligt väder!!

Igår var också jättefint väder så jag kännde mig " Nu vill jag gå ut och ta lite promenad!!!!" när jag var i skolan.
Plötsligt kom jag på " Men jag vill också gå på Bio!!!!!!"

Då öppnade jag Metro och kollade sidan på bio.

Då smsade jag till Maria och frägade henne om hon vill följa med. 

Hon ville gärna ta en promenad i slottskogen däe vi brukar promenera.
Dessutom ville hon också gå på bio, då bestämde vi att se en komedi som heter " Borta är bäst Hemma är värst" med Reese Witherspoon. Den filmen har kommit just igår.

Slottskogen ser ut som vanligt och älgerna verkade må bra.

Filmen var också bra. Det var kul och trevligt!!

enda som jag kännde mig tråkigt är när vi skulle köpa dricka och stå i kö, ett par som stod förre oss klagade mycket och det verkade så otrevligt.
Vi hade bråttom för att hinna komma in i sallen 8 i tid. Till slut bestände vi att vi inte behöver nån dricka längre så gick vi därifrån och kom in till sallen.

Nästa gång vill jag se filmen som Scarlett Johansson och Drew Barrymore är med, kanske om 1 månad!!

Att vara på bio är väldigt speciellt och spännade, tycker jag.
Det är så mysigt också!!

--------------------------------------------------------------------------------------

Idag bestämde jag att städa och tvätta ordentligt!!
Och ska jag göra någon goa söta saker!!

Ha en trevlig helg!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0