länge sedan

Det var länge sedan när jag skrev sist.

Jag hade mycket förr veckan.

Men nu är det Sportlov!!!!!!!!!!!!!!! Jaaaaaa!!!!!

Vad härligt, att vara hemma och sova så länge som man vill!!!

I fredags hade vi lite fest hos mig.
Derya och Elisabeth kom och åta middag tillsammans!!
Jag lagade vårrulle och lite Japansk mat, och det gick ganska bra!!

Vi pratade mycket till kl 1 på natten......ojoj....

Elisabeth var förkyld lite, men hon kom och der blev så trevligt!!

----------------------------------------------------------------------

Igår började jag att springa igen.
Det var länge sedan när jag sprang ute i höstas.

Jag kännde mig "Nu är det dags att komma igång igen.", så jag sprang med musik ca 25 minuter.

Då fick jag träningsverk idag...hahaaaa........


Imorrn ska jag, Deyra, Hogir, Emma och kanske några till gå och äta tårta buffe i stan!!!!
Vad gott det låt!!!!


Förresten bakade jag lite Fransk!!
Jag vet inte vad de heter på Svenska. På Engelska heter de Cream Puff!!



Det är ju jätte svart att lyckas, så jag inte har provat hemma i Japan, aldrigt!!

Men det gick jättebra!! Det lyckas faktiskt!!


Nu ska jag gå och göra Komvuxs läxor!!


Ha det bra!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tårtbuffé lät inte illa. Och bullarna/bröden såg riktigt goda ut! Du får jättegärna skriva receptet på bloggen så kan jag också prova baka dom.

2009-02-09 @ 21:03:18
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Mari

Det var hur gått som helst på buffe!!

Jag tog några kort så kan jag lägga till bloggen sen!!

Den Fenaksa är ganska lätte när man ser recept, fast det är ganska känsliga kakor så det kan vara olyckas så lätt också...

Jag kan skriva sen!!Du är ju duktigt att baka, Johanna!!

Kram

2009-02-10 @ 22:30:53
URL: http://marisolros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0