hinner aldrigt

Jag har så mycket att göra!!!

Det innebär inte alls pluggning, utan........!!

Ja, i helgen åkte jag till Kungsbacka och sov över hos Elisabeth.
Hon bjöd mig och Anja Indisk mat!!!! Det var så gott!!
Fast det var super stark, så jag fick ont i ögon.....haha...

Sen planerade vi resan till Japan!!
Då rigde jag Emma och frågade om flygplan som hon brukar åka till Japan.

Det hade varit jättetrevligt!! Sen på söndag åkte jag hem och åt Semla som vanligt!!

Jag äter nästan varjedag......ojdå......

Igår träffade jag Maria, och det var jätte länge sedan när vi sågs sist.
Hon är fortfarande en mysig tjej!! Vi åt sushi och sen gick vi till konditori och åt semla eftersom igår var fettisdag!!

Då hörde jag "Mari!!" 
Och det var DEM!! Japp, Emma, Malin, Amanda, Karzan och Roger!!!!

Emma frågade mig om jag ville äta semla med dem innan, så jag blev förvånad!!
Vi satt och åt tillsammans. Åh vad mysigt!!

Sen skulle jag hem egentligen, fast åkte jag till Amanda och Karzan.
Då åt de middag och fick jag också middag!!

Jag åkte hem kl 21 och kom hem kl 22.......

Jag kännde mig jätte härligt men samtidigt jätte trött.......



Åh vad mycket man vill hinna med.


Torsdag...............

Kom igen nu, Mari!!



Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0