Wao!!!

Hejsan!!

Jag hade mycket att göra under 2 veckor......hmmm.

Men, det hände en sak som gjorde mig så glad!!!

Det var så här.

När jag gick med Derya igår i nordstan, såg vi Lotta Schelin som är fotboll spelare i landslaget och de hade en liten talk-show där.
Man kunde ta kort med henne och fick hennes sign också!!

Sedan tävlade vi liksom svarade vi några frågor på papper och länmade dem.
Det skulle vara 5 st som kunde vinna en fotboll med hennes sign!!



Titta!!! Jag fick den!! JAG VANN!!!!

Jag bad henne att hon skulle skriva mitt namn också på bollen!!
Hon var super snäll och trevlig!!



Jag var så glad över detta!!

Jag trodde inte att JAG får bollen!!

Vilken tur hade jag, verkligen!!


Nu fick jag lite enegi så att jag kan klara lite mer nästa vecka!!

Kom igen nu Mari!!


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0