Ullared

Vad härligt!!

Igår åkte jag till Ullared, och det blev 4de gånger jag var där!!

Det var redan jättemycket folk i Ullared och det var så svårt att hitta parkering plats.


Ojojojojoj.................Köpte jag många saker den här gången också......
Jag var nöjd men fick jag huvudvark som vanligt när vi åkte tillbaka från Ullared.

Sen åkte jag och Elisabeth vidare till bokskog och österöö på väg hem.

Igår var sommarväder och det var så fint i bondgård där.

Och titta!! Världens sötaste toalett!!




Dessutom........
Där lever massa får.



Några började föda ungar!! Så söt de var!!

Vi fikade där lite stund och åkte tillbaka till kungsbacka och träffades Hediye och Ege!!
Men Ege grät jämt när hansåg mig......hmmm...
Det var ju 4de gånger jag träffades honom. Men nu vet han vem är vem och så.

Får se om jag kan vara vänner med honom!!


Idag var jag hemma hela dan och pratade med japaner.(michiko och min mamma samt min syster)


Jag känner mig så trött, trots att jag inte gjorde något idag.

ska gå lägga mig snart......

Det är så skönt att vara studerande!! PÅSKLOV under 1 vecka!!
Jag vet, det är orättvis, Maria!! Haha!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0