bohusmalmön!!!!



Titta, Var har jag varit!!

Under påsk var jag i bohusmalmön med familj Martin!!
Det tog ungefär 1,5 timmar åka dit och vi åkte till och med färjan!!

Alla de 3 dagarna hade det varit jätte fint vader och så skönt!!!!

Vi åt jätte goda mat, spelade nån "Kina"och solade och jag tog en promenad själv och hittade en jätte härlig plats!!

Jag träffade dem två barnen till Carin och Björn första gången.
Men de var så snälla och trevliga!! Dessutom deras flickvän och pojkvän var också goa!!

Jag kände mig inte som en främmande folk där, eftersom alla var öppen och tog emot mig på ett fint sätt!!

De var jätteduktiga att arbeta också.



De bygger ett litet Koya som de kan stoppa in grejer sen.



        

sista dagen lagade jag Sushi med Malin!!
Det var spännande att laga tillfälligt!!

Jag kunde prata om olika saker med olika personer och jag är jätte nöjd!!

En sak jag ångrar är att jag kokade inte ordentligt påskägg.....
 Jo, det blev jättelösa ägg och ....... haha!!

Nästa gång ska jag hämnas!!


Jag vill gärna åka dit någon gång igen!!

Varje gång när jag träffar svenska familjer, känner jag avunsjuk på dem.
Eftersom de är en så fin familj. De håller ihop så bra varandra och såg jättelyckligt ut.
Det är samma uppe i Skellefte.
Jag vet att jag är en japan och har inga släkter här.
Men jag känner mig att Jag vill också skaffa en sådan fina familj någon gång här i Sverige!!!!!!!!!!!
Då måste jag hitta en fin man som också drömmer likadant!!
Lång lång lång väg för mig....kanske?hoppas inte!!


-------------------------------------------------------------------


DESSUTOM!!!!!!!
Min lilla Johanna i skellefte födde en flicka igår!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är såååååååååå GLAD!!
Jag kan inte vänta tills jag kommer upp och hälsa på!!!!!!
Javisst, jag trodde att det bli en flicka medan Johanna sa att det ska bli en pojke!!!! Jo!!!!!

Jag är japter Mari!!!! Hyahooooo!!!!!!!


imorgon ska jag gå till skolan som vanligt.....fuuuu......

Kom igen nu Mari!!!


Kramar

Kommentarer
Postat av: Yoshimasa

Hej, Mari! Det var länge se'n! Låter som du har det jättekul där!! Jag vill också tillbaka till Sverige mitt hemland:P Hur länge ska du stanna där? Jag ska flytta och få ett jobb i England i år. Sköt om dig!



Yoshi

2009-04-23 @ 09:34:17
Postat av: Mari

Hej Yoshi!!

Japp!!Men nu är bara 2månader kvar tills jag åker hem till Japan.....

Får du eller fick du ett jobb där??Grattis!!

Då kan du komma till Sverige mycket lättare eller hur??Jag funderar att läsa på universitet här i Göteborg om 2 år.. Får se hur det blir...

Men hoppas vi kan ses någongång kanske här i Sverige!!Ska du vara borta länge till England??



Kramar

mari

2009-04-25 @ 21:39:12
URL: http://marisolros.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Mari! Du måste komma och hälsa på snart så du får träffa lilla Anna!! :D

2009-05-10 @ 12:02:35
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Mari

Johanna!!!!!!

Ja, det är klart!!Jag kommer dit innan midsommar!!

Hon är så liten!!!!!Lilla Anna!!

Hälsa Johan och Anton så länge!!Hoppas Anton kommer ihåg mig...

Kram

2009-05-19 @ 21:59:00
URL: http://marisolros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0